23 December 2010

TerHArU...

N3 Bstdy ku y ker 18 +10..hehehe
pada 9/12/19__
pikir la sendiri 
ibarat menguji Minda..waaaaaa
soalan mcm bdk darjah 1..hmmm
mcm2..:)
dah la perasan muda la 2..hehehe
Walaupun citer ni dah basi...org TUA2 kata la..

!

!

!

!

!

!

!

Tpi nk citer gak
aku rse terharu sgt2,perasaan dalamn ni..
1 dlm 3 serentak

spanjang aku hidup atas muka bumi ni tk 
prnh smbut bstdy lbih mudah ari LAHIR dgn 
ramai org..
biasa nya sambut sorg2 @ berdua jer...

K. Ina   AKU  K. Lah



ni smua staf tempat aku keje,diorg smbut bstdy aku scra srentak dgn diorg,wlupn ari lahir diorg dh lepas, 1 ari n 2 ari... dri 9/12.
2 y jd meriah...y jd ketua nk buat ada lah K.Lah org kg Aku 2.......aku just sanggup jer...kire pak sanggup..


biasa la lelaki, mana la pikir nk buat bnd2 ca ni..tpi apa2 pun trima pd staf IPG ksm y hadir..


aku sayang kamu....woW

0 comments:


tulis la pe2 pong