17 January 2011

EGO

Apa sebenarnya yang dinamakan EGO???

Bila kita tak luahkan perasaan, itu dinamakan EGO???

Bila kita pendam semua perasaan kita, itu dinamakan EGO???
Bila kita control perasaan supaya tidak terlalu ketara, itu dinamakan EGO???
Sebenarnya aku sendiri tak memahami definasi EGO...
Bagi aku setiap manusia mempunyai definisi EGO yg berbeza...
Aku merasakan itu hanya perasaan takut untuk dikecewakan tapi kebanyakan orang mengatakan ianya EGO...
Aku control perasaan gembira kerana takut apa yang aku harapkan tak menjadi, itu dinamakan EGO???
Aku control perasaan marah kerana tak nak ada yang terasa hati, itu dinamakan memendam perasaan???
Bukan EGO ke???
Sebenarnya apa definisi EGO???
Aku perlu tahu apa yang dinamakan EGO...

Tolong bantu...bg jwpn y sbnrnya..

0 comments:

DB

tulis la pe2 pong